Super-Opiskelijoiden toimintaa 2017 liiton järjestämänä

SuPer-Opiskelijoiden risteily 17.–18.3.2017 Tku-Tukholma-Tku

viim.ilm.päivä 12.2.2017

Koulutus on tarkoitettu ensisijaisesti kevään 2017 aikana valmistuville opiskelijajäsenille.

Koulutuksessa saa tietoa SuPerista ja omista oikeuksista työelämässä hauskanpitoa unohtamatta. SuPer-Opiskelijoiden risteilyn kustannukset Omavastuuhinta on 35 €, joka sisältää opetuksen, ohjelman mukaiset ruokailut, majoituksen kahden hengen hytissä ja matkakulut kotoa satamaan matkustusohjeen mukaan.

Ilmoittautuminen risteilylle Risteilylle ilmoittaudutaan osoitteessa www.superliitto.fi > kirjaudu jäsensivuille > ilmoittaudu kurssille.

Jos risteily täyttyy ennen ilmoittautumisajan päättymistä, ilmoittautuminen sulkeutuu.

Ohjelma ja ohjeet lähetetään osallistujille kuukausi ennen tilaisuutta.

Yhdysopiskelijakoulutus

Yhdysopiskelijoille järjestetään koulutusta syksyllä 2017 Oulussa ja Tampereella. Ajankohdat ilmoitetaan myöhemmin. Yhdysopiskelijat saavat kutsun kevään aikana.

Lisätiedot: opiskelijat@superliitto.fi